2 Ocak 2010

iki-bin-onnn!!!

Bir yeni yılı daha kutladım, kutladık. Tarihe bak 2010 olmuş. 2000'ler, beklentilerimiz, umut ettiklerimiz... 10 yıl geçmiş meğerse. Şimdi her yılı o kadar net hatırlıyorum ki. Büyümüş olgunlaşmışım. Katılaşmış tahammülsüzleşmişim. Dengesizliğim artmış belki ama bir o kadar da istikrarlı olmayı başarabilmişim. Sevmedim ben bu 10 yılın başlarını, ortalarını.. En çok sonları güzel geldi. Son 3 küsur yıl. Üniversiteye başlamışım, hayatıma Sevgili girmiş, bilgiyle dolmuşum, araştırıp öğrenmişim, dünyayı gezmeye başlamış bunun tadına varıp bırakmak istememişim, içki içip kusmuşum sevdiklerim de bana bakmış, okumuşum bir sürü kitap bazıları bağımlılık yapmış 2-3 kez okumuşum, bazı dostluklarım uzun aralardan sonra tekrar kurulmuş sağlamlaşmış kardeş olmuşuz yeniden, ilk kez çalışmışım para kazanmışım, ihanetleri haksızlıkları görmüşüm ama umutsuzluğa kapılamamışım izin vermemişler, daha çok sevmişim, azalacağına artmış güçlenmiş, Sevgili daha çok sarmış beni, öpmüş koklamış bağlanmış, The best couple ever olmuşuz, son yıllar her şeye rağmen en güzelleriymiş...

Sevgili'nin evinde kutladık yılbaşını. Arkadaşlarımız geldi, soframız kuruldu, güzel bir yılbaşı yemeği yedik hep beraber. Sevgili Maddy bahsetmiş zaten soframızın güzelliğinden. Sakin güzel bir gece, bol filmli, biraz dumanlı, bol sakarlı... Erkekler pek hamarat çıktı. Yemekleri onlar yaptı, biz kadehleri kırıp kırmızı şarapları beyaz halıya döktük onlar oxi action getirdi... Güzel bir akşamı sabah ettikten sonra uyuduk. Ama en güzeli sabah Sevgilim bana sarıldı, öptü, gülümsedi sonra da şımarmaya başladı. Tüm akşam çok tatlıydı zaten. Ozi'yle de ilk kez tanıştığımız için Sevgili'yle birlikte sürekli torpil geçtiler bana. Bebeğim en büyük kadeh Jenni'nin diye tutturdu. Çok şekerdi. Yerim ben onu..

İşte böyle. 2010 geldi bizde kutladık. Yeni planlar yaptık kendimize hedefler belirledik. Umut doluyuz, yeni maceralara hazırız. Bekliyoruz...