10 Eylül 2009

Deadline?

İş yerinde sıkıcı bir günün ortasındayım. Mıc mıc'lar arada yine sinirimi bozuyorlar biraz dengesizler ve ben buna katlanamıyorum. Aralarında konuşup takılıyorlar, işle ilgili yapmamız gereken şeyleri bana söylemiyolar ben ancak onlar kendi aralarında konuşurken bişeyler çıkartıyorum da yapıyorum bir de kalkıp dün gelemediğim ve bana boş işler verilmediği için sen zaten hazırladın kendi yaptıklarını yok bilmem ne tarzında akılları sıra laf sokuyorlar. Başımdan savıyorum ve konuşmyorum tabi ama o zamanda yine sessiz canı bişeye sıkkın insan oluyorum. Varsın olsun bana bulaşmasınlar zira iyice canım sıkılıyo bunlardan. Yakında biri gidecek diğeri yalnız kalıcak o zaman bana iyi davranmak zorunda işte... Evet fark ettim hep sıkılıyorum diye yazıyorum ama iş yerinde kim eğlenir ki?

Şu hafta hep sinir şeyler üst üste geldi zaten. Süper tırnaklarımdan 2si kırıldı. Bi tanesinin kırılması imkansızdı hatta Nuriş öyle iddia edio ve bayılıyordu buna rağmen pembe yerinin tam ortasından nasıl kırılabilir acaba??!! Bruchino ve sevgiliyle beraber tatil yerleri bakıyoduk ama her yer mi pahalı olur yada iğrenç olur acaba?? Lanet ettim öğrenciliğimize o an. Sonra bi de şu yağmur ve "kötü hava şartları" var. Bütün her yerde birden nasıl yağmur başlar acaba?? Antalya, kıbrıs, eylül tatil sonu falan demeden.. Hayal kırıklığı had safhada yani. Sevgili Bruchino'muzun doğum günü geldi çattı ama bu havada ne yaparız o da belli değil. RC'den de haber yok bu aralar hastalıklarla mı ne boğuşuyomuş bilmiyorum iyi olunca aricaktı yanlızmış bide=(( Bayramdan hemen sonra okul da açılıyor. İyi mii kötü mü bilemiyorum. Hem sıkıldım biraz hem de daha tatil yapamadığım için istemiyorum ama en azından Ellie'yle Mgiciki'yle ve biricik sevgilimle daha sık görüşcem ona seviniyorum.

Herşeye rağmen daha mutlu olduğum gerçeği de var tabi. Bunun nedeni elbette ki biricik sevgilim. Varoş muahbbeti yapmicam ama Allah bozmasın yani:p Aramız çok iyi çok mutluyuz bi de tatil yapabilsek keyfimiz tam yerine gelcek ama bakalım.. Telefonun her çalışında yada her kapattığımda sırıtıyorum ve özledim yaaa diye kendimi sağa sola atıyorum=)) Cumartesi buluşmalarımız bu yazın klasiği oldu artık tabi ama okullar açılınca o da değişecek. Dersler, iş güç falan derken umarım vakit ayırabiliriz birbirimize. Bak yine özledim işte onu sabah mesaj attı bıcır bıcır konuştum onla bende. İşe gitmicem sende gitme dedi ama malesef bu güzel teklifi reddetmek zorunda kaldım. Off affra tafraa!
Etrafımda insanlar dolanıp duruyor bense masama gömülmüş bişeyler yazıyorum. Pek işim yok yada ben yokmuş gibi davranıyorum yada bilmiyorum acelem yok sanırım. Yoruldum, sıkıldım ve gitmek mi istiyorum? Evet. Bir sıkılıyorum yazısı daha eklendi. Neyse ben biraz balıklarımı besliyim bari...