18 Kasım 2009

Aklımda

Yine ardı arkası gelmeyen birbiriyle alakasız düşünceler içindeyim. Hiçbirinin birbiriyle alakası yok. Kopuk, dağınık, yorucu, sıkıcı, gerekli, gereksiz...


Proje proje proje.. Aklımdan hiç çıkmıyor ki tabi en önemlisi. Ne yapsam, nasıl yapsam, eskiz, modelleme, cuma ders, hoca, sunumlar.. Bitmek bilmiyor ama başlayamıyor da. Nedense bir türlü doğru düzgün çalışmadım. Çok mu sıkıldım artık ne?..

Ellie.. Bazen çok yoruyor beni. Seviyorum biriciktir. Yalnız kaldık zaten ne yapsın arıyor işte. 5 dakikada bir olunca biraz sıksa da kıramıyorum. Bir de projesi yok mu.. Neyse ki bitti. Maşallah ben yaptım nerdeyse ya neyse daha bilmiyo çocukcağız.

Ah ahh.. Sevgilim. Sevdiceğim. Bebeğim. İnanılmaz tatlı seviyorum işte leyynn. Cumartesiyi bekliyoruz. 3 yılımız doluyor. Hadi bakalım..

Aldığım okumadığım ve onları yeni çıkanlarla, almak istediklerime bakıp aldattığım kitaplarım. Bir okusam. Hepsi yarım yarım.

Annecik-Babacık.. Onlarla hep bi sorun hep bir problem. Bitmek bilmez, nasıl olduğunu anlamadan düzelir, tuhaf bir ilişki.. Onlar iyi de şimdi bir de diğerleri eklendi. Kardeşi, yengesi, annesi, bıdısı budusu.. Canımızı sıkıyolar. İstemiyoruz işte hıh!

Auff Pauf. Afra Tafra. Takıntılıyım, merak ediyorum, kıyaslıyorum işte onla. Bi tane ( ) var işte. Hem sinir oluyorum hem kendime benzetiyorum işte daha çok meraklanıyorum inceliyorum napiyim. Sorunluyum şu konuda.. Yine öne geçti. Scor şimdilik 1-0

Çok iyi evlat oldum valla. Bir bayan olarak çok eksiğim var. Birşey alırken artık suçluluk duymicam kusura bakmayın. Ciciler biciler alcam bakalım. Ne alsam, onu mu bunu mu diye düşünüp duruyorum. Bu bile yorucu!! Hımm almalıyım bir an önce ki beraberlik olmalı en azından. Eksik kalamam.

Arkadaşları düşünüyorum. Acaba neler yapıyorlar? Nasıllar? Akıllarına geliyor muyum? Geliyorsam niye aranmıyorum? Ben artık aramaktan birileriyle bişiler yapmaya çalışmaktan cidden sıkıldım. Madem görmek istiyosunuz beni çaba gösterin biraz aaa!! Lafta kalınca sinirleniyorum. Zaten artık onların da bir anlamı olmuyor benim için ya neyse..

En azından Brucchino ayarlama yaptı bakalım. Cuma akşamına toplancaz kızlarla fekat malesef çok içemeyeceğim artık göbek çıksın istemiyorum.

Sevgili birkaç gündür söyleniyor gerçi çok zayıfsın diye. Ayva göbek olsunmuş. Allahım yaa!! Ama pratikte niyeyse zayıfları beğeniyor! Üstelik azıcık yanlarım çıksın hemen aaa kilo almışsın!!! Yok canımm zor biraz. 39 kilo kalcam baane:P

Turkcell'den topluca nefret ediyoruz artık! Hangi tarifeye geçsek olmadı. Tutturamıyor bir türlü. Sölediklerini de yapmıyor. Anlamıyoruz ki o kontürler nasıl zırt diye bitiveriyo!! Yalancı bunların hepsi. Ne kampuscell zımbırtısı ne süper tarife. Yok öyle bişi katiyen. 3 saniyede 10 kntr gidiyor. Birde şu internet olayı yok mu. Gööya ücretsizdi şerefsiz 50 konturümü yedi! -28 nasıl bi kontürdür anlamıyorum...

Çalışmam lazım ama yapmıyoğumm ama yapacağımm malesef. Yarın gezcem madem yapalım bişiler...

Bunlar son zamanlarda aklımda işte. Hade kaçtım ben.

Ciao!