9 Kasım 2009

Oysho!!

Yaa ben daha önce niye keşvedememişim ki?? Sadece pijama ve iç çamaşırlarından ibaret diye takılırdım fekat kısa bir süre önce favori mağazam ilan ettim. Tabiki Zara'dan sonra... Heryerde aradığımız kareli gömlekler mi dersiniz, her türlü beyaz tshirtler mi, çiçekli tshirtler çantalar, harika babetler, örgü hırkalar, yağmurluklar..

Renk tonları, modelleri hepsi ayrı güzel. Hangisine bakcamı şaşırıyorum yaa... En beğendiğim özelliği ise çalışanları. Bayıldım resmen. Bu kadar yardımcı olan, insanı rahatsız etmeyen, güven veren başka bir yer görmedim. Hiçbiri kendini beğenmiş ukala değil gerçekten çok iyiler. Sırf onların hatrına giderim yani=))

Uzun zamandır aradığım pamuklu tshirtümü aldımm.. Üstelik minicik bi cebi var ve iç astalı mavili. Çok sevimli. Kareli gömlek de gayet kaliteli. Zara'dakilerden çok çok daha ucuz üstelik.

Yarın giyerdim ama 10 Kasım. Siyah giyinmek gerek malum...

5 yorum:

kadriye dedi ki...

Ben de son zamanlarda alışveriş güzergahıma ekledim:)) Ancak kareli gömleğe rastlayamadım. İyi günlerde giy. XOXO

ZET Fashion dedi ki...

Bende uzun zamandır aradığım siyah babeti buldum orda, mutlaka bakıyorum arada bir. Bu arada bende kareli gömleğe hiç rastlamadım, pek güzel.

Jennisu dedi ki...

Hımm garip.. İzmir'i bilmiyorum tabi ama İstanbul'da Nişantaşı, Cevahir ve Capacity'dekilerde var benim gördüğüm kadarıyla. Mağazada sorarsanız yardımcı olur yada getirirler. Beyaz tshitümü tarif etmiştim, koliden çıkarttılar benim için=))

ZET Fashion dedi ki...

Geçen gün gittim ve gördüm! :) Beden yoktu ama :(

Jennisu dedi ki...

Sorsaydın bedeni var mı diye keşke.. Çıkartırlardı sana.