4 Nisan 2010

Güneşli Pazar

Ohh be! Rahatladım. Cuma günü jüriyi başarılı bir şekilde atlattıktan sonra RC sonunda okuluma geldi. Grande latte ve venti americano eşliğinde özlem giderdik. Birkaç saat ve dönüş yolculuğu görüşemeyeceğimiz 1buçuk hafta için hazırlık oldu diyebiliriz. Cumartesi de Bruchino ile bir alışveriş turu yaptıktan sonra güneşli güzel bir pazar gününe uyandım. Sabah kuzi ve annecik ile bize uğradılar. Sabah çayı ve sohbetiyle inanılmaz keyifli başladı. Sevgilinin de aramasıyla hemen hazırlanıp dışarı çıktım. Boğaziçi Üniversitesi'nde Ozi'yle basketbol maçı, çimlerde uzanıp kahve içmek ve güneşin tadını çıkartmak, Ozi'nin motoruyla keyif turu yapmak, (sevgili kurkutulmam konusunda telkinde bulunurken bunun alt metini benim korkup ondan önce motor almamı engellemek o ayrı tabi:P) en son da boğaz manzarası eşliğinde yemek yedikten sonra sevgilimin dudağına öpücük kondurup evimin bitmek bilmeyen yolunu tuttum. Bahar geldi ya herşey daha bir güzel sanki. Ya da ben artık böyle olsun istiyorum.