10 Mart 2010

Bruchino ile ikea gezmesi.

Çılgın temizlikçimizin geldiği gün evden kaçmak durumunda hissettiğim için Bruchino'yla ikea- forum istanbul yapalım dedik. Daha çok ikea kahve ve tatlılarıyla ilgilendiğimizi belirtmeliyim. Bir yandan master, nerede yaşamalı, ne yapmalı sohbetleri arasında RC'nin son dönemlerdeki erasmus istediği de aklıma gelmiş ve heyecanlamış bulunuyorum.

Son yazında da söylemişsin bebeğim. Harika bir fikir yalnız ben seni rahat bırakmak gelirim emin ol. Mastera aynı yere gelirsem şaşırma:P

Yarın sevgilinin maçı varmış. Yine dersine gitmemesi için bir bahane çıktı. Neyse ki sonrasında görüşebiliriz. Özlüyorum keretayı.

Artık projeye de devam etmem gerekiyor. Pazartesiye hazırlıklı olmalıyım ama birşeyler hep aklımı çeliyor. RC'yi taciz etmeyi planlıyorum aslında. Büroya gider çay içerim belki. Yada kuzuma bir Venti Americano götürürüm. Yanında da limonlu kek. Bakar ve bölüşürüz bebeğim der. Gülümserim. İstanbul Üni'ye kaçar gider öğle yemeği de yerim belki.

Şu havalarda bi düzelse de sergilere bilmem nelere gidebilsem. Zira bu berbat havalar çaymam için inanılmaz etkili oluyorlar. Ya Bruchino yada RC artık biri gidelim diye sürüklemezse bişey yapacağım yok sanırım..

2 yorum:

Harika dedi ki...

Heyyyy , Jenni !!! Bizi harikulade ötesi bir dönem beklemekte !!!!! Havalar ısınana dek CTS geceleri, 23-31 Mart arasından bahsetmiyorum bile =D=D=D ama havalar ısınsın.. İşte o zaman bizi sokaktan toplayana aşk olsun, ve lütfen sen de benimle gell kaçalım burdan (:

Jennisu dedi ki...

Az önceki harika planımıza uygun hareket edersek harika bir gezi ve 1 ay beklemekte. Heyecanlandım.=))