28 Mart 2010

3 fuckin' days left!

Müthiş bir şekilde boş geçen bir haftasonu.. Ders çalışma planları yaparken sorunlu Çınar gerekli dosyaları göndermedi. 3 gündür hemde!! Üstelik cepten, mail adresine ve facebook'a 2şer mesaj atmama rağmen! Hiç bir bok yapamıyorum ve yarınki görüşme, cuma günü olduğunu öğrendiğim ara jüri de iyice germeye başladı. Henüz elimde hiçbir şey yok ve ben buna alışık değilim. Yine son gün sabahlamam gerekicek sanırım ve artık bunu yapmamayı kafama koymuştum. Salağın birinin buna neden olması da beni iyice sinirlendiriyor.

Hava ya çok güzel yada öyle gözüküyor ve ben dışarı çıkarsam bi tarafım donacak. Saatleri de ileri aldık hemen öğlen oluverdi. Program yapmak için çok mu geç? Belki...

Kafamı dağıtmam lazım bir şekilde çünkü düşündükçe sinirleniyorum. Pofff....