9 Ağustos 2009

Crying Out Love In The Center Of The World

"Dünyanın orta yerinde aşk için ağlıyorum."

Uzakdoğu filmlerini sevemedim izlemeye kalktığımda da hep sıkılmışımdır yani. Bugün tv'de bi japon filmi var işte. RC'le reklamlarını görmüştük. Film güzel yada kötü olabilir bilemiyorum izlemedim ama bu cümle filmin adı işte..

Duyduğumuz ilk anda kaldık nası yani nasıl bir cümledir buuu?!! diye. Hayal edebiliyorum. Klasik bir görüntü olabilir ama o canlanıyor işte yağmurun altında göz yaşları içinde tek başına.. Ama öyle işte kim ne derse desin. Aşk için, aşık olmak için bekliyoruz, onun için yaşıyoruz. Onunla sevinip onunla üzülüyoruz, onun için çalışıyoruz ama hep onu arıyoruz ve sonunda hep ağlıyoruz, ağlıyor. Kim bilir nerde? dünyanın neresinde? O da ağlıyor işte dünyanın gerçekten orta yerinde...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yazına bayıldım.. :)) yazılarında hep asi çıkışlarını, tıpkı anlatışlarında olduğu gibi sürekli yakalayabiliyorum ama sıksık olmasa arada yakalayabildiğim melankolik romantizmini burada da bulabildim.... keşke hep bu yönünü yakalayabilsem.. :))) [o zaman da, haftalarca aynı yemeği yemek kadar sıkıcı gelir mi acaba???]