1 Ağustos 2009

Sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorummm!


Sıkılıyorummmm! Cumartesi tatil yapmam gerekirdi. Ama ben ne yapıyorum. Hııı? Salak salak oturuyorum işte. Tv açık ama ne işe yarıyor.. Yaz oldu ya bütün sıkıcı boş programlar doldurmuş yani. Ya haftaiçi çalışıyorsun. Bütün hafta bu günü bekliyorsun. Peki sonuç? Miskin bir aile ve yine işi olan bir sevgili... Zaten banliyöde oturuyoruz resmen. Şehre inmek işkence gibi. Kapalı kaldım. Yağmur falan yağdı ama ne fark eder di ki. Canımı sıktı yine. Ne umursamaz adam yaa. Yarın da işi varmış beyfendinin. Pazartesi o da çalışmaya başlıyor zaten. Eee nolcak şimdi. Saçma sapan tartışmaya başladık zaten. Gıcık oluyorum. Erkeklerin şu halleri yani delirtiyor insanı. Bir yerde okumuştum. Birine (bu biri tabiki de erkekler oluyor) birşey anlatmak istiyorsan yada işte erkeklere istediklerini yaptırmak için istediğini sağ kulaklarına söylemen gerekiyormuş. Detayını hatırlamıyorum. Araştırın işte. Yoksa diğer kulağında çıkıyor demek ki. Bunu en kısa zamanda denemem gerek. Gerçi kim bilir ne zaman...