18 Ağustos 2009

You and me song

Çok uzun zaman oldu. Neredeyse 3 yıldır birlikteyiz. Hala çocuk sayılırdık birbirimizi tanıdığımızda. Üniversiteye kayıt olduğum gün görür görmez o demiştim. Onunla tanışcam ve o beni sevecek. Kendimden nasıl bu kadar emin olabilmiştim bende bilmiyorum. Dediğim gibi oldu da. Çok güzel bir ilişkimiz oldu. Bir erkek için yine bir ilktim ve yine birine öğretiyordum. Bunun güzel yanları da vardı kötü yanları da. 1 yıl daha dolmadan bitti her şey. Rezil etti, çok hata yaptı, çok üzdü beni. Hem ilişkimiz hem de hayatının içine sıçtı. Ama ne olduysa, nasıl yaptıysa bilmiyorum bana asla yapmam dediğim şeyi yaptırdı. Hayatımda iki kişiye ikinci şansı verdim. Bunlardan biri sevgili. Bana tükürdüğümü yalattı resmen. Çok çabaladı ilişkimiz ve benim için. Daha güzel ve güçlü bir ilişki inşa etti. Ama genciz, değişiyoruz, düşüncelerimiz değişiyor belki de bu yüzdendi bilmiyorum ama bu yaz yine değişmeye başladı. Fark ediyordum ve tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordum. Kötü şeyler konuşmaktan hoşlanmayan sevgili konuşmayarak işlerin kendiliğinden düzeleceğini sanıyordu. Böyle bir şey mümkün değil ve ben dayanamıyordum artık böyle olmamıza. Buluşalım, konuşmak istiyorum dedim. Ayrılık konuşması yapıcamı düşündü. Yarım saat boyunca hiç durmadan konuştum, anlattım. Sustu, sadece dinledi. İki seçeneğin var dedim. Seviyorsan ve kaybetmek istemiyorsan bazı şeylere dikkat etmen, emek vermen gerekiyor. Hak veriyorsan tamam anladım diyorsan çaba göstercez. Yok, ben yapamam, bana zor geliyor diyorsan mutsuz etme kendini dedim. Sevgilim ben bu ilişkiyi önemsiyorum ve sana çok değer veriyorum. Buradan ayrılı kalkamayız, yapamayız dedi. Haklıymışım, mutluymuş benimle, kaybetmek istemiyormuş. Sevgili çok güzel konuştu. Bende ona hak verdim. İyi ki konuşmuşum, susmamışım, oluruna bırakmamışım. Başkalarını ilişkiye karıştırmamalı, onların düşüncelerini uyarlamaya çalışmamalı. Başkaları aranızda geçenleri bilmez, onları yaşamaz, sizin iletişiminizi bilmez, hissettiklerinizi hissetmez. Başkalarını dinleme, onların söz hakkı olmamalı demişti. Bende başkasını dinlemedim ve içimden nasıl geliyorsa öyle yaptım. Tamamen içimdekileri döktüm, anlattım başkalarının etkisi altında kalmadan. Birlikte mutluyuz ama birlikte olmak için sadece sevmek ve mutlu olmak yetmiyor işte. Yapmamız gerekenler, dikkat etmemiz gerekenler var. Bizde bunu yapıcaz. Şu an yanımda olmasa nasıl olur düşünemiyorum. Nasıl yapıyor bilmiyorum ama çok sevdirdi kendini ve bizi ayırmıyor, buna izin vermiyor ve bende onu daha çok seviyorum işte.

3 yorum:

salomé dedi ki...

yazdıkların o kadar tanıdık geldi ki... aynı büyük aşk, ayrılma, hayatta olmaz derken barışma ve sonra da o büyük aşkı birlikte ayakta tutma çabaları....
bütün bu güzellikleri yaşarken bunların getirdiği acılara da göğüs germek zorunda kalıyoruz bazen. ama olsun. yazın bana ne kadar şanslı olduğumu hatırlattı.
belki senin de bunu hatırlamaya ihtiyacın vardır diye yazıyorum...
sen de çok şanslısın ;)

Harika dedi ki...

yoh ho!!! içim kıpır kıpır.. sen mutlu ben mutlu, ben mutlu sen mutlu gibi gibi gibi (^v^)

Jennisu dedi ki...

evet salome haklısın. bazen unutuyoruz bunu işte. aşkı, sevgisi için çaba gösteren, oluruna bırakmayan ve hayatında önemli bir yere koyan insanları gördükçe doğru yolda olduğumu düşünüyorum. hayatta sevmekten önemli başka ne var zaten değil mi?=))


Bebikim, RC'cim senin bu mutlu hallerini gördükçe çok mutlu oluyorum. şöyle bir 7 yıl öncesininde sana söylediklerimi hatırlarsın. o gün geldi işte. seviyorum seni. muahh..