4 Ağustos 2009

İş yerinden sesleniyorum huuuu...

Sabahın erken saatleri, nalet iş yeri, yorgunluk, her an tekrar uykuya dalacakmış gibi görünen çalışma arkadaşları...

Henüz işe başlamadım. Gerek yok yaa.. İnternetten gazete okuyorum genelde magazin haberleri, burçlar falan tabikide. Eee sabah sabah başka ne çekilir ki yani? Zaten artık bıktım cinayet tecavüz haberlerini okumaktan. O yüzden haber izlemez oldum. Neyse işte ntv’nin sitesinden haber okuma biryandan da radyo falan. İşte geçti biraz zaman böyle. Tasarım işine dönmem lazım yine ama biraz daha beklese sorun olmaz yani. Nasıl olsa toplantı yok bugün yuppi! Patroncuk yok bugün o yüzden daha da bir rahatım. Kendi tasarımlarıma bakıyorum biraz biraz. Bebiklerimin doğum günlerinde ordan burdan bişeyler almak yerine kendim tasarlasam yapsam daha güzel olur dedim. Nasıl iyi düşünmüş müyüm? Hem böylece benim reklamım da yapılmaz mı? Yapılırrr tabe. RC sayesinde tanıdığım dünya tatlısı Alien deli pazarlarım ben onları dedi de keyfim yerime geldi. Yapar o satar valla yani. Ama öncelik bebiklerin hediyelerini hazırlamakta tabi. Şu Brucchino Piccolo’da (off çok uzun oluyo böyle Brucchino yeter) elini biraz çabuk tutsa yardım etse bana süper olur. Ay çalışıyorum ben iş kadınıyım falan yani dimi ama hepsine nasıl yetişcem ki?!!
RC’den haber bekliyorum. Nurejew’le konuşup haber vercek bize. Çok özledim kuzuları. Dedikodu vakti geldi artık çok uzun zaman olmuştu. Bi tane şuh hursuz var ne yapcamızı ne diyeceğimizi bilemediğimiz. Çözemedim kendisini neyse bir karara varacez inşallah. Öyle böyle işte benim çalışmam lazım azcık artık. Düşüneyim bişeyler çiziktireyim modelliyim falan fişmekan.