3 Ağustos 2009

Yaz ortasında bir garip hasta.

İnanamıyorum ya. Hale bak! Öğk bir cumartesi gününden sonra haftasonum hiç de güzel devam etmedi. Hatta rezalettt!!!! Yaz ortasında hastalanmak ne demektir yaa! Üşüttüm iyi mi?! Pazar akşamı başladı zaten pislük. Mide bulantısı karın ağrısı falan derken sabahı zor ettim. Üstüne ateşim çıkmaz mı! Midemi de ayrı bi üşütmüşüm. Nasıl başardım anlamadım ama.. Su bile içemiyorum yani. Hemen öğğğ başlıyor. Korkunçtu. Yemek yiyemiyorsun birşey içemiyorsun. Zaten karın ağrın sana yetiyor canın bi halt istemiyor. Nasıl neden oldu çözemiyorum ama o halim hiç çekilmiyordu yani. İnsana bir su bardağı ağır gelir mi acaba? Oldu işte. O derece halsizlik falan falan. Yani harika bir pazar günü işte... Birde pazartesi işten kaytarırım diyordum. Eee gitmedik işe de noldu. Hiç!! Dünden kalma yorgunluk. Azcık hastalık hali falan. Rezalet açıkçası. Neyseki sevgiliyle aramız iyi biraz daha. Yani iyi işte. Dün ilgilendi aradı sordu. Bugün de öyle işte. Amaaan bilmiyorum ya. Nolcak halimiz. Gidiyoruz böyle ama bilmiyorum tuhaflaşıyor biraz. Geliyorlar yine işte bi bağlanma korkusu aman daha yaşımız kaç ki havaları falan. Farklı arkadaşlarıyla biraz fazla takılmaya başlasın onların hayat felsefeleri bunun düşüncelerinde daha bi etkin olmaya başlıyor nedense. Şimdi de O.B. çiftinde takmış durumda. Yok onların ilişkisi şöyle böyle. Ben hiç onları böyle görmedim kaç yıldır birlikteler birlikte yaşıyorlar falan da filan da. Eeee napiyim hacı yani?! Off görüştüğümüzde konuşma yapcaz yine yaa. Ama kötü değil yani korkutmayalım hemen. Hani ilişkimiz hakkında. Sorcam ona tabi daha öncede böyle bıdı bıdı bişeyler demiştin sonra olanları biliyoruz yani. Yine aynı olayları yaşamam harhalde diye. Daha sonra gelmişti bana ama Jenni yapma lütfen çok seviyorum yanılmışım bağlanmak kötü bişey değilmiş. Ben sana bağlanmak istiyorum diyeee!!!! Bunları azcık hatırlatcam işte. Noldu haspam daha önce ble diodun. Şimdi ne oldu? Rahata alıştın herhalde yine yine dünyaya mı açılmak istiyorsun. Ulan o kadar ay yurtdışında bi bok olmadı da şimdi mi bıdı bıdı yapıosun bana. Yani pek yemiyorum ben bunları. Çok etki altında kalıyor bu çocuk ya. Yazık bide klasik anne baba durumlarından dolayı depresif bakışlar ilişkiye falan.. Neyse işte öyle. Tatlı tatlı konuşcaz biraz ne yapalım yani. Ürküyor yoksa yavrucak seviyoruz işte o yüzden yumuşak yaklaşmak gerekiyor. Datlu dilim çıkartsın deliğünden bakalım=)))