7 Ağustos 2009

İş ortamındaki mıc mıc'lar

İş yerindeyim ve sıkılmaya başladım. Ya bu venüste yaşayan türe sinir olmaya başladım! Bir iş yerinde iki çalışan kesinlikle önceden tanışıyo olmamalı!!! Bu ne yaa ittifuck kurmalar falan. Sonra da Jenni çok sessizsin hadi konuşsana bıdı bıdı. Yaa siz salak salak beraber çalışalımmmmm diye mıc mıc yaparsanız sonra internette gööya çalışıyorum ayağına sitelere bakıp bakıp jpeg indirirseniz ( bu şekilde tasarım yapılıyor ya çünkü) ben bu arada nereye dahil olabilirim acaba hıı?!! Yaa hem dışlıyolar hemde sessiz çakal wayy korkmak lazım senden falan diye laf ediyolar. Yani ben çözemiyorum bu kızları yemeğe gittimizde falan süper gülüyoruz falan yani çalışırkende arada öyle de ben bakıp konuşursam yani. Kendileri hiç ziklemiyolar arada meraktan “Jenniiiii napıypsun bakiyiimmmm...” diye mıc mıc geliyo biri. Bende artık neyle oyalanıyorsam o daha masama gelirken kapatıp çalışma sayfamı açıyorum:P Hazırlıklıyım yani. Aman ne var bütün gün aynı şey yapılır mı? Hem tasarımcının biraz rahat bırakılması gerekmiyo mu? Arada diyorum yaa bugün hiç çalışmadım diye sonra çalışıp yapıyorum işte yani. Zaten dün bi yapmış bişi gösteriyo (aklı sıra kendi tasarlamış). Ben sanki bilmiyorum onu ama demedim tabi burdan mı aldın onu diye. Diğer mıc mıc ı ve işte Mr. T “oo çok güzel olmuuuuşşşş” diye poh pohlamalar. Patron zaten yavşak (ben küçüğüm annemlerle gidip giliyorum diyip kendimi kurtardım tabi) yazıyo buna. Orda da bi pıt kalkıyo popoş tabi. Yaa ben böyle insanlarla uğraşmam normalde beni tanıyan bilir. Mal mı ne der geçerim. De bunlar böyle yapınca e ben arka planda kalıyo gibi oluyorum sonra bunların yaptıkları sizin adınız yazcak yok sizin tasarımınız olcak tarzı söylemler gelmeye başlıyor. Sanki ben bunlara sadece yardım ediyorum asistan falan. Ama nedense toplantıda benim yaptıklarıma "hımm bu nasıl? Bu çok hoş gözüküyooo" falan deniyor! Mıc mıcın bi tanesini de tesadüfen gördüm ne yaptığını. En son toplantıda benim yaptığım ve beğenilen üzerinde çalışmam istenilen tasarıma benzer bişi yapıyor!! Asıl çakala bakar mısınız yani. Esinlendim olur sonrada nolcak. Vur kır parçalaa!! Diyesim gelio bebikler ama işte iş yani. Off tasarım eğlenceli rahat falan diyoruz ama işte bide şu fena halde esinlenme problemi oluyor azizim. Patentini mi aldık “yooo..” e o zaman yapcak bişi yok. Aldı senin tasarımı azcık ucundan değiştirdi benim tasarımım yaptı. Sevgili’de “Baksana sinirlenmiş” dedi. İşte diyorum ya takılmam normalde diye arada bide laf söylemiyorlar mı yani gel de delirme! Biz yokken sen koleksiyon çıkartırsın artık yok Jenni sende çok çalışıyorsun falan. Salak sen önce kendine bak kaç gün işe gelmediğini değil geldiklerini saysan daha kolay. Msnde konuşmalar, araştırma yapıyorum ayağına takılmalar, tasarlıyorm dediği şeyle 3 gün uğraşmalar (şaka gibi!). Yani benim başka şeylerle uğraştığımı gördüler diye her seferinde iğneliyorlar. Akılları sıra şaka tabi de lafın nereye gittiğinin farkına varmadan konuşursan şaka olmaz karşındaki de anlamaz azına zıçar. Sorry! Bende çok çalışıyomuşum ara vermem gerkiyomuş artık biraz. Öyle diyo.. Off yani ki ne of!